A mélység királynője
Chara-din/Elenios, szörny, szirén, cápa, OLTALOM: X-2, 1 SZK, SZÁRNY, XM/2xX IK: X VP
Anti-mágia: X-1
Csábítás: X
(X min. 1 max. 5)
Kártyás gyerekek a harmadik napon,
Alanor folyóban az őscápámat hajtom,
Előfordul, hogy a köröm kicsit meredek,
Lássam a kezetek - maradjatok gyerekek! |
Alvó termik, Batkamanó, Sommerthaug átka, tüzes pakliban Gorbog, Gyémántgólem, tűz pakliban Quwarg elementátor, Trikornis, Zsebdimenzió stb. azért vannak univerzális spoilerek, amik kezelik.
Blokkolós Járj ellen kirakom második körben három manáért, és van mellette egy üres asztalom. Az azért nem sok jót ígér. |
Negyedik fal (UR)
Szabálylap
A játék elején készíts ki 4 különböző, min 1 építő költségű építményt.
Minden építményed a következő képességet kapja: „Kompenzáció és halálsikoly: dobj el 1 lapot: vedd a kezedbe a fenti 4 lap egyikét.”
Ha bármikor játékban van oldaladon a fenti 4 lap: megnyerted a játékot.
Trollkutató
2 VP 3/3 tharr kalandozó/troll KF
Kijátszásakor keress elő bármennyi trollt, amelyeknek mindnek különbözik a színe és a laptípusa is.
K megakadályoz egy azonnalit, ami egy trollodra hatna.
„Most akkor trollokat kutat, vagy egy troll, aki kutat?”
Orghgruag, a barbár istenség
5-X VP (2)/(6) tharr avatár/troll „oltalom: 2.”
X annyi, ahány köteléke van, de max 3.
Trolljaid kapnak +2 SB-t.
K: minden trollod aktivizálódik, vagy max ÉP-re gyógyul.
K ha egy trollod nem sebződéstől kerül ki játékból: keress ki egy attól különböző színű és típusú trollt.
Troll fétis
1 ZSZ színtelen tárgy/troll
Ellenfeled minden forrása, ami trolljaidat célozza, +X VP és trolljaid kapnak +X/+X-et.
X annyi, ahány különböző típusú trollod van játékban.
Jelenés: megakadályoz egy trollodra kijátszott/használt reakciót.
Trollbarlang
1 építő bufa építmény/troll 5 SP
Ha troll építi: aktivizálódik és a kör végéig ingyen használhatod a képességét.
P: megakadályoz egy azonnalit, vagy egy olyan lapot, amilyen típusú trollod van játékban/ a gyűjtődben.
|
Eleven káprázat
1 vp 1 zsz
Repül. Sheran 1/4
Kalandozó
Alakváltó,vízió
Ha sebződne rakj az ellenfél minden lénye között káprázat jelzőt. A lényeg elveszíti minden speciális képességét amíg rajta van és csak egy másik lényed passzivizálásával kerülhet le róla. |
És mi van akkor, ha bűbáj paklival játszom? Vagy járjas blokkolóval? Vagy tűzvarázslatos fejbelövőssel? Lerakod ezt, és game over? |
* minden AKTÍV lénynek be kell mennie - így helyes |
Halálos küzdelem
Tharr, bűbáj, IK: 2 VP
Anti-mágia: 0
Nem lehet varázslatot kijátszani.
Az őrposztok mérete korlátlan.
Minden lénynek be kell mennie
az őrposztba, és támadniuk kell.
Áramlás: kapsz 1 Minotaurusz berzerkert.
"Tedd próbára az erődet! Harcolj!"
183 karakter |
Gyilkos tőzegáfonya (nem gyakori)
Leah/Sheran, tárgy, Oltalom: 1, IK: 2 ZSZ 1 SZK 1 nekron
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz 3 ÉP feláldozásával.
S: egy célpont kap 2 elmúlás vagy 2 méreg jelzőt.
J, ha egy lap gyűjtőbe kerül: kapsz 1 Leah tókent.
"Mi van a fejedben? Zombi, zombi, ZOMBI!"
|
Fekete ünnepély
Leah, általános, ÉLETKIOLTÓ, IK: 2 VP 2 ZSZ
Kompenzáció: 2 VP
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban fel kell áldozni egy általad
választott lapot, egy lapot pedig
egy gyűjtőből a kezedbe vehetsz.
Egy nap szellemként térek vissza,
Hogy elvezesselek a nyárba,
A FEKETE ÜNNEPRE! |
Szomorú vég
Leah/Elenios, bűbáj, életkioltó, mentális, IK: 1 VP 1 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 1 VP
S, áldozd fel egy lényed: célpont lapot ellopod.
J: kapsz egy tókent.
Keményen küzdöttem, messzire jutottam,
De végül mindez mit sem számított. |
Villáng tigris (UR)
Fairlight/Dornodon, szörny, Oltalom: 1, TŰZ, VILLÁM, SZÁRNY, ?M/?, IK: 3 ZSZ 1 nekron
Kijátszásakor válassz egy asztalon maradó,
nem lény lapot egy pakliból: megkapja
a képességeit (kijátszáskorit is),
? a választott lap költsége.
"Tigris! Tigris! éjszakánk erdejében sárga láng,
mely örök kéz szabta rád rettentő szimetriád?"
szóközökkel 141 karakter |
A józanság maszkja (UR)
Chara-din, tárgy, életkioltó, Oltalom: 2, KF, IK: 2 ZSZ 1 nekron
Bármilyen lényre rakhatod, hordozója ezt
a hátrányt kapja: nem lehet feláldozni;
ha kikerül a játékból, minden kézben
és asztalon lévő lap a Semmibe kerül.
Minden játékos kap annyi Mhorgot,
ahány lapja így a Semmibe került.
"Ha lehull a józanság maszkja, csak a káosz marad!"
szóközökkel együtt 218 karakter |
Villámgyors griff
2 VP 4/4 raia szörny/griff „szárnyak”
Semlegesítés: lap, vagy forrás.
Ha semlegesített: 50% eséllyel áldozd fel.
Ha nem semlegesített: 50% eséllyel gyűjtőbe küldhetsz max 2 célpont lapot.
Marcangoló griff
2 VP 2/4 raia szörny/griff „szárnyak”
Húzz 1 lapot!
Lények ellen +6 sebzése van.
Kijátszásakor dobj fel 1 érmét! Ha fej: kapsz 2 VP-t. Ha írás: vesztesz 2 VP-t.
Nemes griff
2 VP 4/4 raia szörny/griff „szárnyak”
K ha ellenfeled kijátszik egy lapot: 50% eséllyel azonnal kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Ha megöl egy lényt, az a Semmibe kerül és ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Átkozott megkötés
1 VP chara-din bűbáj
K: célpont lap kap 1 átok jelzőt (átokjelzős lapnak nem működik a képessége, és halény, akkor nem támadhat).
Hátrány: „Halálsikoly: minden átok jelző kikerül játékból.”
Archaix (új)
követő/hordaparancsnok „háló”
A játékot 2 lappal és 25 ÉP-vel kezded.
A 2. körödtől minden húzás fázisodban +1 lapot húzól.
A 3. köröd végéig körönként legfeljebb 7 ÉP-t sebződhetsz.
|
Sry, x+1 lapot huzat a masodik |
A fájdalom első arca
Színtelen, azonnali, osmagia, IK: 0 vp
Kijátszási feltétele, hogy legyen golden foil Idézés lapod.
Nem lehet rá reagálni
Kapsz 1 VP-t, húzz egy lapot!
A fájdalom második arca
Színtelen, osmagia, azonnali, Ik: 0 vp
Kijatszasi feltetele, hogy legyen golden foil Ujrakeveres lapod.
Nem lehet ra reagalni.
Dobj X lapot a Semmibe: huzz X+2 lapot. Akkor is huzhatsz, ha forras vagy szabalylap tiltja. |
Belarax, a fattyak végzete
Leah, szörny sárkány,
1 szk, 1es reakció drágítás, IK: 5 vp, repül, 6/6 mágikus/mágikus
Kijátszási feltétele legyen 3 fekete sárkánytojás a gyűjtőben
Kijátszásakor mindenlap a gyűjtőbe kerül és kap annyi erőjelzőt, amennyi a kimerült lapok támadás értékeinek összege
|
Fekete sárkánytojás
1 nekron, tárgy sárkány
Jelenés: áldozz fel x sárkányodat húzz x lapot kapsz x vpt |
Sárkány ősanyja
Dornodon, szörny sárkány,1es reakció drágítás. 1 csont, szárny, Ik:4 vp, 3/5
S: kapsz annyi wyvernt, amennyi sárkányod van játékban. Halálsikoly :
Kapsz annyi fekete sárkánytojást a gyűjtőbe amennyi sárkányod van játékban |
Mesterséges intelligencia
Elenios/Fairlight, szörny, gólem, MENTÁLIS, 1 SZK, Oltalom: 1, SZÁRNY, 2M//6M, IK: 2 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
Nem cserélhet gazdát.
J2: kapsz 1 Fairlight vagy Elenios
tókent, VAGY Semmizés 2, VAGY egy
célpont sebződik 3-at.
"Mindent lát a szívén át,
és ha baj van, benyom egy szirénát."
|
Qriklix (új) (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, +2 reakciódrágítás, ÉLETKIOLTÓ, ?/? IK: 4 VP
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőből
a Semmibe kerül, majd minden lapja a gyűjtőbe kerül.
Kap annyi Haldokló quwargot, ahány lapja a gyűjtőbe
ill. a Semmibe került.
? mindig annyi, ahány lény van játékban.
"A quwargok ereje a sokaságukban rejlik." - Nord
Quwarg kaptárúr (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 3M/4, SZÁRNY, IK: 3 VP
Minden lényed +2 sebzést kap.
J: a húzás fázisodban
húzz 2 lapot.
"Az elmúlt ezer évben a quwargok is
lebilincselően sokat fejlődtek." - Drakin
A jövő ura (új)
Dornodon, kalandozó, mutáns, SZÁRNY, KF, 4/5, oltalom: 1, IK: 3 VP 1 nekron
Láthatatlan.
S: célpont pakli felső 6 lapjából
válassz ki 4-et, ezeket rakd a Semmibe,
a maradékot megkeverve tedd a pakli
tetejére.
"Aki uralja a múltat, uralja a jövőt.
Aki uralja a jelent, uralja a múltat." - Orwell
|
Lebegő kastély (új)
Tharr, építmény, +1 reakciódrágítás, 5M SP, SZÁRNY, IK: 2 építő
Kijátszásakor és ha aktivizálódik,
célpont permanens a Semmibe kerül.
P: egy célpont aktivizálódik vagy
passzivizálódik.
"Kastélyokat építünk
az égben és a földön,
s amíg együtt repülünk,
a világ nem ér véget."
Halálbáró (új) (új)
Leah, szörny, vámpír, 5M/2, SZÁRNY, 1 SZK, KF, IK: 1 VP 1 nekron
Kompenzáció és halálsikoly: 1 VP és 1 lap húzása.
Feltámad.
"Meg volt írva,
El volt döntve,
Én lettem,
Ki mind megölte."
Hullazabáló (új) (új)
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, 2/3M, SZÁRNY, IK: 1 VP 1 ZSZ
Feltámad.
K: célpont pakli tetejéről 1 lap
a gyűjtőbe kerül.
K: Semmizés 1, ÉS kap 1 izomjelzőt.
"Ez megölte, ez hazavitte, és ez az icike-picike mind megette!"
Krákogó Sütőtök (új)
Dornodon, kalandozó, gnóm, árnymanó, KF, SZÁRNY, 1M/4, IK: 2 VP
Lényeid láthatatlanok.
Látja a láthatatlant.
J: egy célpont kap 1 izom jelzőt.
1 szintlépés, S: kapsz egy Tharr
vagy Dornodon tókent.
"khmmm ... Öhömmm .. Krr" |
Archaix csele
X VP sheran azonnali
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy célpont lapot.
Ha az ÉP-d 20-nál több: „oltalom: 1”
X annyi, ahány lap van a kezedben ezen kívül.
Gyilkosok gyilkosa
1 VP 3/1 leah kalandozó/ember, vízió „szárnyak”
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled forrásával gyűjtőbe küldte lapodat.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Eminens fatty
2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya
S ha csak fattyak vannak a kezedben, vagy nincs lap a kezedben: húzz 1 lapot, vagy kapsz 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!
A pusztítás fivérei
2 VP 1 nekron 3/4 chara-din, leah kalandozó/ember
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy jó jelleműlap volt, akkor visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből.
Minden gonosz lényed a következő halálsikolyt kapja: „Ellenfeled eldob egy általad választott lapot a Semmibe.”
Bodom
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf „hideg”
S ha egy játékos lapot dob: előkereshetsz egy „hideg” lapot, vagy elfet.
K ha hidegsebzést okozol: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
|
Halál *
helyesen: Minden játékos választ a paklijából 1 lapot, kivéve "Préselést". |
Szkrittermik
Rhatt/Raia, szörny, termik, szkritter, 2/2M, SZÁRNY, IK: 1 nekron
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Ha kikerül a játékból, kapsz 1 VP-t.
K: a következő lapod "+1 reakciódrágítás"-t kap.
A legsötétebb motyogó
Leah, szörny, motyogó, 2/2, SZÁRNY, ősmágia, IK: 1 nekron
A nekron költségét fizetheted az ellenfél paklijából.
Feltámad.
Semmilyen módon nem kerülhet a Semmibe,
ehelyett mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
Nem lehet újrahasznosítani.
Halál (UR)
Leah, általános, ősmágia, oltalom: 3, IK: 3 VP
Minden játékos választ a paklijából 1 lapot.
Ezen kívül minden játékos minden lapja a kézből,
asztalról, gyűjtőből és a pakliból a Semmibe kerül.
Ez helyszínekre és forrásimmunis lapokra is hat.
Semmilyen módon nem kerülhet lap játékba
a körben. |
Zöld manó
Sheran/Tharr szörny, manó, goblin, 1 SZK, KF, +1 reakciódrágítás 2/6, ősmágia IK: 2 VP 1 ZSZ
2-es mérgezés
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
Kijátszásakor kap annyi méregjelzőt, ÉS kapsz annyi SZK-t,
amennyi a dobott lap költsége volt.
K: egy lapról áttehetsz tetszőleges jelzőt egy másik lapra.
"Magam is afféle tudós volnék."
Manó mágus
Fairlight/Elenios, kalandozó, manó, gnóm, SZÁRNY, 1 SZK, KF, 1/4, IK: 2 VP
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
J: célpont lény kap 1 izomjelzőt.
1 szintlépés, S: célpont lény kap 1 izom vagy élet jelzőt.
Kompenzáció: 1 VP és 1 lap húzása.
"Tükrömben szebbnek tűnik a világ! Gyere, nézz bele!"
Iszonyú uszonyos manó
Elenios/CHD, szörny, manó, cápa, 1 SZK, SZÁRNY, horgony, 4M/10, Oltalom: 2 IK: 3 VP 1 nekron
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap Semmibe dobásával.
J: 1 kivételével dobj el minden (min 2) lapot a Semmibe: költség
nélkül kijátszhatod a kézben maradt lapod. A lap "oltalom 2" képességet kap.
"Hát persze, Zén! Egy tornádóból repült elő,
és felzabálta a csapatod egy cápa-manó! Haha!"
|
Orgling hóhér
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 2/5, IK: 2 VP
"Kötelék": Élet: 1
K: célpont tóken a Semmibe kerül, ÉS
kapsz egy tókent.
J: célpont permanens a Semmibe kerül.
"Hejhó, hejhó, kínozni de jó!"
Orgling idézőmágus
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 0/3, IK: 2 VP
Kötelék: anti-mágia: 1 (de Chara-din lapot nem dobhatsz)
J: válassz egy fix költségű lapot egy pakliból.
Kapsz annyi (max. 5) Orgling kártevőt, amennyi
a lap költsége, és minden ilyen lapot rakj a Semmibe
ellenfeled kezéből és paklijából.
Orgling védőmágus
CHD, szörny, orgling, 1 SZK, 0/5, Oltalom: 1, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
K, dobj egy lapot a Semmibe:
kapsz X+1 aktív Orgling kártevőt,
ahol X a dobott lap költsége.
J: ellenfeled következő lapjának kijátszási
feltétele X VP elköltése. ÉS húzz 1 lapot. |
Termik abiogenezis
Rhatt, tárgy, termik, IK: 1 ZSZ 1 nekron
S: kijátszhatsz egy lényt egy gyűjtőből,
mintha a kezedben lenne, termik lesz.
J: válassz egy lényt bármely játékos paklijából:
kapsz egy ilyen lényt a gyűjtődbe.
Termik cenzor
Rhatt, szörny, termik, 2/5, Oltalom: 1, IK: 2 VP
Nem működnek a kijátszáskori képességek.
J: megakadályoz egy forrást.
K: megakadályoz egy forrást, majd
áldozd fel.
Termik daphnia
Rhatt/Dornodon, szörny, termik/quwarg, 0/3, IK: 1 ZSZ
J: célpont lény kap 1 élet jelzőt, VAGY
kapsz 1 Termik daphniát a kezedbe.
Feltámad.
Hátrány: egy körben max. 2 Termik daphnia
kerülhet játékba. (A gyűjtőben is működik.)
Eklatáns termik
Rhatt, szörny, termik, 2M/6, HORGONY, IK: 2 VP, 1 ZSZ
Nem működnek a kijátszáskori képességek.
K: célpont termik aktivizálódik, ÉS
kap 1 izom vagy 1 élet jelzőt.
P: kapsz 1 VP-t, VAGY kör végén húzz egy lapot. |
Arany rózsa
Raia, építmény, hajó, reakciódrágítás +X, SZÁRNY, X SP, IK: X ZSZ 1 nekron
X max. 5.
Minden építményed alap SP-je X-el nő.
Passzív építményt nem lehet sebezni.
J: egy célpont aktivizálódik.
"Sehol nem esik olyan jól a pihenés, mint a fedélzetén." - Ondi, a nagyasszony
.
Moa csillagromboló
Tharr, építmény, hajó, moa, +2 reakciódrágítás, X+2 SP, IK: X ZSZ 1 nekron
X min. 2.
Hajóid és moáid nem cserélhetnek gazdát,
az ellenfél nem tehet rájuk jelzőt.
Minden őrposzt mérete 1.
J: húzz egy lapot, VAGY egy célpont
aktivizálódik.
"Legendás túlélési képességei révén a
moák el tudtak utazni a végtelenbe - és tovább!"
.
Úszó erőd
Raia, építmény, hajó, Oltalom: 1, SP: X+2 IK: X ZSZ
X min. 1.
J2: kapsz egy "Ifjú matróz"-t a kezedbe.
S, 1ZSZ: célpont permanens a Semmibe kerül.
"Egy szakács packázik a csapatommal? Megölni!" - Hagarr
|
Sötét oltalmazó
Leah, kalandozó, nekromanta, elf, KF, oltalom: 1 IK: SZÁRNY, 5/5M, 2 VP 1 ZSZ 1 nekron
Láthatatlan.
J: a következő, kézből kijátszott lapod
"Oltalom: 1" képességet kap.
J: kijátszhatsz egy lényt a gyűjtődből, mintha
a kezedben lenne, de "Élőholt" lesz.
"Úgysem élhetünk örökké,
egy percig lennék oltalom!"
Salamon király
Elenios/Raia, kalandozó, gnóm, mutáns, KF, 1/5, IK 2 VP
Kijátszásakor keress elő egy olyan lapot
a paklidból, amilyen van a kezedben. (meg kell mutatni)
J: keverj vissza egy lapot a kezedből: keress ki
egy lapot!
"Salamon király csodásan bölcs döntéseinél csak származása
volt nagyobb rejtély."
A'ryella, a kis hableány
Elenios, szörny, szirén, 1 SZK, KF, +X "reakciódrágítás", 3/1, IK: 1 VP X ZSZ
Csábítás: X, ha nem csábított,
kijátszásakor egy célpont sebződik X-et,
te gyógyulsz X-et.
Időleges hatás 1: ellenfeled nem gyógyulhat.
"Szegény kalandozó, hol van most az Őrangyalod?"
(DIREKT nincs korlát az X-en)
|
Ócska szekér
Tharr/Fairlight, tárgy, moa, IK: 1 ZSZ, 1 SZK, 1 nekron
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz 2 ÉP feláldozásával.
K: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik. (ha lény volt,
előtte a tartalékba kerül)
S: célpont lap az alábbi képességet kapja: P: kapsz 1 VP-t,
VAGY kör végén húzz egy lapot.
"Jön, megy, teszi a dolgát."
Mechanikus postás
Tharr, Fairlight, szörny, gólem, 1 SZK, 4/4, Oltalom: 1, IK 2 VP, 1 ZSZ
J: kapsz egy Papírgólemet.
S, ha sikeresen kijátszol egy lapot, kapsz
egy Papírgólemet.
"Eshet az eső, fújhat a szél,
a postás mindig célba ér!" | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|